סוגים שונים של מבנה יביל למגורים

מבנים יבילים למגורים הפכו להיות פתרון מגורים מצויין להרבה מקרים שבהם יש לנו שטח שבו רוצים לאכלס אנשים בצורה זמנית אבל לספק להם תנאי מגורים נורמליים. אפשר לראות בעלי קרקעות שמחכים לאישורי תוכניות מול הרשויות שבנתיים רוצים כבר להיות נוחכים בשטח או לחלופין אנשים שבתהליך בנייה של בית קבע בשטח ורוצים להיות קרובים. מבנים יבילים בדגש על קרוואנים משמשים גם ישובים\קיבוצים\מושבים לאכלוס על שטחים שמתוכננת בהם בנייה של קבע בעתיד. ישהם כמה סוגי מבנים יבילים למגורים עליהם נרחיב במאמר הבא. 

 

קרוואן סטנרטי למגורים

קרוואן בנוי בדרך כלל במידות של 12 מטר אורך על 3.6 מטר רוחב. רצפת הקרוואן עשוייה רלסים פלדה עם יציקת בטון דקה. קירות של הקרוואן בנויות מפאנל מבודד בדרך כלל בעובי של 5 ס"מ. קרוואנים אלו כוללים בתוכם 2 חדרי שינה, חדר שירותים מקלחת, וחלל מרכזי לסלון ומטבח. לבנות קרוואן כזה חדש יכול להגיע היום למחיר של 150,000-200,000 ש'ח. קרוואן כזה יכול להחזיק גם 20 שנה בשקט ללא בעיות קריטיות. הקרוואנים מתוכננים חכם מבפנים ולמרות שהמבנה בגדול של 40 מ"ר בערך עדיין אפשר לחיות בו בצורה נוחה יחסית. 

 

מכולת 12 מטר בנויה למגורים

האורך המירבי של מכולה ימית (קונטיינר) הוא 12 מטר והרוחב הסטנדרטי של המכולות זה 2.3 מטר. ישנם מכולות כאלה שהוסבו למבנה מגורים. הם כוללים בתוכם 2 חדרי שינה מטבח וסלון מחוברים וחדר שירותים ומקלחת. מבנה יביל למגורים מבוסס על מכולה 12 מטר מזכיר מאוד קרוואן מבפנים חוץ מהרוחב שלו שהמבנה מבוסס מכולה יחסית צר לעומת הקרוואן. 

מבחינת בידוד משקיעים מאוד בבידוד איכותי על מנת לגשר בין פערי מזג האוויר היימים. כמובן שיש מזגנים בכל חדר מה שעוזר מאוד לשמור על טמפרטורה נעימה גם בימים שיש מזג אוויר קיצוני. 

 

מבנה קראווילה נייד

המילה קארווילה משלבת בתוכה את המילים קרוואן + וילה. קרוואילה היא בעצם מבנה יביל שמבוסס על קרוואן שמחובר לו עוד תוספת שגם היא יבילה. במקרים מסויימים הקרוואילה בנוייה מ3 חלקים יבילים כל חלק נותן למבנה 40 מטר מה שנותן לנו בסוף מבנה של 120 מ"ר שזה נותן ממש דירת 3 חדרים עם סלון ומטבח גדולים כולל שירותים ומקלחת + שירותים ומקלחת ביחידת ההורים. 

בניית קראווילה חדשה תעלה לכם סדר גודל של 4000 ש"ח למטר רבוע בנוי. אז זה אופצייה מבחינתכם תחשבו כמה מ"ר אתם צריכים ותעשו את החשבון כמה יעלה לכם לבד.. אגב במידה ואין לכם צורך מיידי במבנה גדול אפשר לקנות \ לבנות מבנה יביל קטן יחסית ולחבר אליו מבנה נוסף בשעת הצורך. 

לקנות \ להשכיר מבנה יביל למגורים יד 2 

אם אתם מתוכננים לגור במבנה היביל שלכם לתקופה ממושכת יחסית אולי באמת כדאי לכם לחפש מבנה יביל ביד 2 ולשפץ אותו במידת הצורך. קחו בחשבון שהובלה של מבנה יביל שבנוי מכמה חלקים זה דורש עבודה ולכן מחיר ההובלה בהתאם. 

 

מוזמנים ליצור איתנו קשר

ברשותינו מגוון מבנים יבילים למגורים מכל מיני סוגים ובכל מיני גדלים. אם ברצונכים לקנות או לשכור מבניה יביל למגורים אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר וננסה להאים לכם מבנה שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. 

אהבתם? רוצים לשתף את המאמר עם חברים?
WhatsApp
על מה דיברנו כאן במאמר