כמה עולה להוביל מבנה יביל

מחיר הובלת מבנה יביל משתנה בהתאם לכמה פרמטרים שנרשום אותם במאמר הבא. בגדול המחירים נעים בין 4,000-12,000 ש"ח למבנים סטנדרטיים. בשביל לתת מחיר סופי צריך כמובן לשמוע ולהבין איזה מבנה רוצים להעביר ומאיפה לאיפה מעבירים אותו.

מה משפיע על מחיר של הובלת מבנה יביל?

גודל המבנה:

מבנה יביל יכול להיות גם מכולת 6 מטר סטנדרטית שהעלות להוביל אותה יחסית לא יקרה. לעומת זאת מבנה יביל יכול להגיע למידות גם של 120-150 מ"ר והובלה של מבנה כזה דורשת פירוק של חלקי המבנה וכמובן בסוף ההובלה לחבר את המבנה חזרה. מבנים שבנויים מכמה חלקים ההובלה שלהם תמיד תהיה יותר יקרה ויכולה להגיע מקצה לקצה לכמה עשרות אלפי שקלים.

משקל המבנה:

למשקל המבנה יש כמובן גם השפעה. במידה והמבנה שוקל הרבה נצטרך מנוף גדול יותר בשביל להעמיס ולפרוק את המבנה. מבנים עם רצפת עץ תמיד יהיו קלים יותר לעומת מבנים עם רצפת בטון. יש מבנים שציפו אותם בקרמיקה או באבן והמשקל שלהם הפך להיות כבד משמעותית. מבנה יביל יכול להיות גם ממ"ד ששוקל כמה עשרות טונות והובלה שלו תהיה יקרה בגלל הציוד שנדרש על מנת להניף ולהוביל אותו.

מרחק המבנה מהמנוף

ישנם מבנים שמוצעים למכירה שהגישה אליהם רחוקה מה שמצריך מנוף גדול וחזק על מנת להניף אותם ולהעמיס אותם על המשאית. כמו כן לעתים הלקוח רוצה להנחית את המבנה במיקום שהוא רחוק מחניית משאית המנוף מה שמייקר כמובן את העסקה בגלל שצריך מנוף גדול יותר.

מאיפה לאיפה מובילים

כמובן שלמיקום הגיאוגרפי בנק' העמסה ובנקודת הפריקה יש משמעות גדולה למחיר ההובלה. בהובלת מבנה דרשים להגיע כלים כבדים שעלות יום העבודה שלהם היא גדולה כמובן גם מהסיבה שהכלים שותים הרבה סולר. ברוב המקרים בהובלת מבנה ידרש גם להביא משאית מנוף וגם משאית טריילר שתיקח את המבנה ולכן לנקודת המוצא ולזמן הנסיעה יש השפעה על המחיר.

מבנים יבילים שדורשים ליווי

במידה והמבנה שרוצים להוביל ברוחב שעולה על 3.40 מטר נדרש ליווי של רכב וקבלת אישור משטרי להוביל את המבנה. יש גם מגבלות על גובה עד 4.80 מטר מהרצפה. ניתן לעיין בתקנות התעבורה למידע נוסף. בכל מצב במידה וצריכים ליווי ואישורי משטרה מחיר ההובלה של המבנה עולה גם בהתאם.

יש לכם מבנה נייד להובלה?

במידה ויש לכם צורך בשאלות נוספות או קבלת הצעת מחיר להובלת מבנה יביל מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני.

אהבתם? רוצים לשתף את המאמר עם חברים?
WhatsApp
על מה דיברנו כאן במאמר