בניית בית ממכולות יתרונות וחסרונות

לכל שיטה פורצת דרך, לפחות בשלביה הראשונים ישנם חסרונות מסוימים שלוקח זמן להתגבר עליהם. אף על פי כן, היתרונות הרבים ששיטה זו יכולה להביא לתעשייה עשויים להתברר כמהפכניים. גם לענף בניית בית ממכולות יש יתרונות וחסרונות, אולם כפי שיובהר במאמר הבא, בסופו של דבר מדובר על פלטפורמה מהפכנית שנותנת מענה ברמה גבוהה מאוד ועם יתרונות רבים.

למעשה לתחום בניית בית ממכולות פונים לקוחות שונים מסיבות שונות, כשכל אחד מוצא בתחום זה את היתרון הקריטי עבורו – מי מטעם זמן בנייה מהיר ומי מטעם הוצאות כספיות נמוכות מהשיטות המקובלות. אז כדי שלא נקדים את המאוחר בואו נדבר על הדברים בצורה מסודרת יותר.

בניית בית ממכולות – יתרונות

  • בנייה מהירה – זמן בנייה של בית בדרכים הקלאסיות אורך תקופה ארוכה שיכולה להגיע למספר שנים. אולם בניית בית קטן ממכולות לרוב אורכת כשלושה שבועות, כאשר בניית בית גדול תיקח מספר חודשים בלבד.
  • עלות נמוכה – בשונה משיטות הבנייה האחרות עלות בנייה של בית ממכולות זולה באופן משמעותי. בניית בית ממכולות דורשת עבודות שיפוץ שונות כמו צביעה, יצירת מעטפת בידוד ועוד תוספות שונות. יחד עם זאת דרך עבודה זו איננה מצריכה כמות גדולה של כוח אדם.
  • בנייה ירוקה – בניית בית על ידי מכולות משומשות מהווה פעולה אקולוגית מאוד. שימוש במכולה כזו, לאחר שסיימה את עבודתה כמכולה לטובת אחסון, מהווה בחירה 'ירוקה' וערכית. 
  • קשיחות ועמידּות – מכולה מיוצרת מלכתחילה כמבנה המיועד למעבר של אלפי קילומטרים בימים ובאוקיינוס, מה שאומר שהיא מבנה עמיד וחזק מאוד.

בניית בית ממכולות – חסרונות

  • מערכות בידוד – כפי שציינו, המכולה מצד עצמה איננה מגיעה עם חומר מבודד מה שאומר שיש לבצע פעולה נוספת ליצירת קירות מבודדים. הפעולה הזו אפשרית אך היא תגבה מכם עלות מסוימת. כפי שציינו, בהקשר הכללי מדובר על הוצאה מינורית ועל חיסכון מרובה.
  • איכות המכולה – בסופו של דבר לפני שאתם נכנסים לגור במכולה כדאי לבדוק טוב את ההיסטוריה שלה. מכולות ששימשו למשלוחים עלולות להכיל חומרים שונים שחלקם אף רעילים. כמו כן מכולות רבות נמצאות בסמיכות למים במשך זמן רב, מה שאומר שהן עלולות להינזק מקורוזיה ומלחים. 

ההמלצה שלנו היא לבדוק מה מצב המכולה, הן מבחינה היסטורית והן מבחינת בדיקה פיזית.

  • אישורים והיתרי בנייה – למרבה הפלא דווקא בתחום הזה אתם עלולים להיתקל בקשיים ומורכבויות בהוצאת אישורי בנייה לסוג בנייה כזה. 

לסיכום, בניית בית ממכולות – יתרונות וחסרונות

אם כן, בניית בית ממכולות היא בעלת יתרונות רבים לצד חסרונות שונים. כאמור, בכל מהלך 'חדשני' ישנן גם 'כוכביות' שכדאי לפקוח את עיניכם אליהן. יחד עם זאת, בניית בית ממכולות מלווה ביתרונות רבים כך שאנו סבורים שהליך זה יכול להתאים מאוד עבור ציבור לקוחות רחב.

אז אם בניית בית ממכולות היא דבר שמעניין אתכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל היבט שהוא!

אהבתם? רוצים לשתף את המאמר עם חברים?
WhatsApp
על מה דיברנו כאן במאמר